
Detail nabídky práce
Administrativní pracovník/ce v bankovnictví na míru pro OZP
NÁSTUPNÍ BONUS 10.000,-Kč
Lokalita: Hradec Králové
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
● Telefonické sjednávání schůzek bankéřům se stávajícími klienty
● Práce s interním systémem banky
● NEJEDNÁ SE O NABÍZENÍ PRODUKTŮ A SLUŽEB!
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
● min.středoškolské vzdělání s maturitou
● znalost práce na PC – ovládat základní uživatelské rozhraní (MS Office) a dnešní technologie (internetové bankovnictví, chytrý telefon)
● hledáme párťáka/čku s chutí komunikovat, který rád pomůže tomu, kdo je na druhém konci telefonní linky
● pokud nemáte zkušenosti z banky nevadí, naši profi školitelé Vás vše naučí
● hledáme OZP kolegu, zdravotní hendikep pro nás není překážkou, práci Vám upravíme na míru
● zodpovědnost, pečlivost, samostatnost a pracovní nasazení
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
● nástupní bonus 6 – 10 tisíc
● krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
● možnost práce na zkrácený úvazek
● možnost práce z domova
● 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
● zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
● nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, v jakých dalších odvětvích umí Kolibřík CSR vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi projdeme naše aktuální pracovní příležitosti po telefonu nebo osobně u kávy.…
Nabízející: | sales24, s.r.o. |
---|---|
Typ nabídky: | Importovaná z jiného pracovního portálu |
Výše úvazku: | Úvazek neznámý |
Místo výkonu práce: | Hradec Králové |
Datum vytvoření: | 15.05.2022 |
Datum poslední aktualizace: | 25.06.2022 |
Přidat do oblíbenýchPoslat známémuDetail inzerátu na prace.cz