Video ve znakovém jazyce: zapnuto

Zobrazovat nápovědu u textů: vypnuto

zdroj nabídky:
logo

Detail nabídky práce

Administrativní pracovník/ce v bankovnictví na míru pro OZP

NÁSTUPNÍ BONUS 10.000,-Kč
Lokalita: Hradec Králové


JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

● Telefonické sjednávání schůzek bankéřům se stávajícími klienty

● Práce s interním systémem banky

● NEJEDNÁ SE O NABÍZENÍ PRODUKTŮ A SLUŽEB!



KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

● min.středoškolské vzdělání s maturitou

● znalost práce na PC – ovládat základní uživatelské rozhraní (MS Office) a dnešní technologie (internetové bankovnictví, chytrý telefon)

● hledáme párťáka/čku s chutí komunikovat, který rád pomůže tomu, kdo je na druhém konci telefonní linky

● pokud nemáte zkušenosti z banky nevadí, naši profi školitelé Vás vše naučí

● hledáme OZP kolegu, zdravotní hendikep pro nás není překážkou, práci Vám upravíme na míru

● zodpovědnost, pečlivost, samostatnost a pracovní nasazení



CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

● nástupní bonus 6 – 10 tisíc

● krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu

● možnost práce na zkrácený úvazek

● možnost práce z domova

● 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

● zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

● nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)



Chcete-li vědět, v jakých dalších odvětvích umí Kolibřík CSR vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi projdeme naše aktuální pracovní příležitosti po telefonu nebo osobně u kávy.…

Nabízející: sales24, s.r.o.
Typ nabídky: Importovaná z jiného pracovního portálu
Výše úvazku: Úvazek neznámý
Místo výkonu práce: Hradec Králové
Datum vytvoření: 15.05.2022
Datum poslední aktualizace: 25.06.2022

Přidat do oblíbenýchPoslat známémuDetail inzerátu na prace.cz